همه آنچه باید در مورد بهینه سازی سئو بدانید در وب سایت وبسازان نوین مرور کنید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 139
نویسنده : websazaan

سئو چیست؟

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization یا "Search Engine Optimization" است و بیانگر شیوه هایی است که با هدف افزایش و افزایش کیفیت ترافیک وب (تعداد بازدید از یک وب سایت خاص) از طریق نتایج جستجوی بدون پرداخت در موتورهای جستجو انجام می شود. به عنوان "نتایج جستجوی ارگانیک" شناخته می شود به معنای جستجوی منظم بدون پرداخت است. اگرچه این اصطلاح مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است، اما این مفهوم بیشتر در مورد افراد است تا موتورهای جستجو. این در مورد: درک آنچه کاربران در وب جستجو می کنند. پاسخ هایی که به دنبال یافتن آن هستند. کلماتی که در تحقیقات خود به کار می برند. نوع محتوایی که مصرف می کنند. وقتی بتوانید این موارد را شناسایی کنید، می‌توانید کاربرانی را که در اینترنت جستجو می‌کنند با راه‌حل‌های مناسب ارائه شده توسط وب‌سایت خود به هم متصل کنید. شایان ذکر است که سئو یا سئو یک سکه دو طرفه است که در آن صورت اول این است که بدانیم کاربران در اینترنت به دنبال چه چیزی هستند، در حالی که وجه دوم ارائه این اطلاعات به گونه ای است که موتورهای جستجو بتوانند آن را پیدا و درک کنند. تا بتوانند آن را به کاربر اطلاع دهند. وب سایت وبسازان نوین را مرور کنید

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

ما می‌توانیم موتورهای جستجو را به یک دستگاه منشی تشبیه کنیم، زیرا آنها حجم عظیمی از محتوا را جمع‌آوری می‌کنند، سپس آن را بر اساس هزاران عامل سازماندهی و رتبه‌بندی می‌کنند تا بهترین محتوایی را تعیین کنیم که به سؤال خاصی که کاربر هنگام جستجوی چیزی می‌پرسد، پاسخ دهد. در اینترنت. موتورهای جستجو می توانند این کار را با کاوش در تمام اشکال محتوای موجود در اینترنت (صفحات وب، فایل های PDF، تصاویر، ویدئوها و غیره) از طریق فرآیندی به نام خزیدن و نمایه سازی انجام دهند و سپس آنها را بر اساس سازگاری آنها با پرس و جو: آنچه کاربر از طریق فرآیندی به نام رتبه بندی وارد موتور جستجو کرده است.

نتایج جستجوی ارگانیک بدون پرداخت چیست؟

همانطور که قبلاً در بالا توضیح دادیم، نتایج جستجوی ارگانیک نتایج جستجویی هستند که در نتیجه استفاده مؤثر از تکنیک‌های SEO/SEO به کاربر نشان داده می‌شوند و هیچ مبلغی توسط صاحبان آنها برای نمایش در صفحه نتایج پرداخت نشده است. قبلاً تشخیص نتایج جستجوی طبیعی آسان بود. نتایج تبلیغات در بالای صفحه نتایج قابل مشاهده بود و به دنبال آن 10 پیوند به نتایج طبیعی وجود داشت. با این حال، با گذشت زمان، نحوه نمایش نتایج در موتورهای جستجو تغییر کرده است. بنابراین چگونه نتایج جستجوی طبیعی را تشخیص می دهید؟ صفحات نتایج جستجوی امروزی (SERP) شامل تبلیغات بیشتر و همچنین نتایج جستجوی طبیعی پویا منحصر به فرد به نام ویژگی های SERP علاوه بر نتایج جستجوی طبیعی معمولی است. نمونه‌هایی از نتایج جستجوی پویا ویژگی‌های SERP که می‌یابیم: تکه‌ها یا کادرهای پاسخی که به شکل پاسخ به سؤال شما در بالای صفحه جستجو در داخل یک کادر ظاهر می‌شوند. بخش نتایج مرتبط یا افراد همچنین می‌پرسند.

علاوه بر بسیاری از اشکال دیگر نتایج منحصر به فرد که به طور مداوم در حال تغییر و تکامل در راستای ترجیحات و نیازهای کاربران هستند. شایان ذکر است که ویژگی های SERP در موتور جستجوی گوگل کاملا طبیعی (بدون پرداخت) است که برخی از آنها تحت تاثیر تکنیک های سئو قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر هیچ ارتباطی با تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو ندارند. نمونه هایی از ویژگی های SERP که تحت تأثیر سئو قرار می گیرند (ظاهر آنها در صفحه اول نتایج جستجو به میزان قوی و سئو پسند بودن آنها بستگی دارد): Snippets. نتایج مربوط به جستجوی شما، که گاهی اوقات به عنوان کادرهای "مردم همچنین می پرسند" ظاهر می شوند. در مورد نتایج متمایز که تحت تأثیر تکنیک‌های سئو قرار نمی‌گیرند، آن‌هایی هستند که حاوی اطلاعاتی از سایت‌های معتبر یا تخصصی در موضوع جستجو هستند، مانند ویکی‌پدیا یا IMDb، که در رتبه‌بندی فیلم‌ها تخصص دارد.

آیا سئو مهم است؟

اگرچه تبلیغات پولی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما بیاورند، بیشتر ترافیک آنلاین شما از موتورهای جستجو می آید. نه تنها این، نتایج جستجوی ارگانیک برای محققان حرفه ای قابل اعتمادتر به نظر می رسد و کلیک های بیشتری نسبت به تبلیغات پولی دریافت می کند. از نتایج جستجوی نمایش داده شده به کاربران در ایالات متحده آمریکا، کاربران تنها بر روی 2.8٪ از نتایج پولی کلیک می کنند. نه تنها این، زیرا سئو تنها روش بازاریابی آنلاین است که اگر به خوبی از آن استفاده کنید، سود مستمر و نتایج همیشه رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. اگر محتوای مرتبطی را قرار دهید که شایسته است در صفحه نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی مناسب نشان داده شود، ترافیک سایت شما به مرور زمان به صورت رایگان افزایش می یابد. در حالی که بازاریابی محتوا با روش های دیگر مستلزم پرداخت مداوم پول به منظور افزایش ترافیک و تعداد بازدیدکنندگان است. و حتی اگر موتورهای جستجوی مختلف هوشمندتر می شوند، آنها همچنان به کمک شما نیاز دارند. بنابراین، باید سایت خود را بهبود ببخشید تا بتوانید اطلاعات را بهتر به موتور جستجو منتقل کنید تا موتور جستجو بتواند این اطلاعات را پیدا کند، آن را فهرست کند و سپس در صفحه نتایج نمایش دهد.

آیا برای موفقیت وب سایتم باید یک متخصص سئو استخدام کنم؟

این در واقع به عوامل زیادی بستگی دارد مانند: اینکه چقدر می خواهید در مورد SEO یا SEO اطلاعات بیشتری کسب کنید. پیچیدگی وب سایت شما اندازه برند شما بدون شک می توانید برخی از اصول اولیه سئو را در صورت تمایل اعمال کنید، اما در صورت تمایل می توانید از یک متخصص در این زمینه نیز کمک بگیرید و در هر صورت برای شما مفید خواهد بود. با این حال، اگر یک متخصص سئو را انتخاب می کنید، حتماً آن را با دقت انتخاب کنید، زیرا شرکت های زیادی هستند که خدمات سئو ارائه می دهند، اما کیفیت و اثربخشی خدماتی که ارائه می دهند متفاوت است. سئوی مناسب تضمین می کند که شما در زمان، تلاش و هزینه زیادی صرفه جویی می کنید، در حالی که استفاده نادرست از این تکنیک ها آسیب زیادی به سایت شما وارد می کند. بهترین انتخاب خوب است!



:: برچسب‌ها: سئو کرج , سئو در کرج , شرکت سئو کرج ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: